Incredible Pop-up Mummy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Incredible Pop-up Mummy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
672 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Incredible Pop-up Mummy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
693 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Incredible Pop-up Mummy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
695 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Incredible Pop-up Mummy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Incredible Pop-up Mummy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Incredible Pop-up Mummy koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
688 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An intricate pop-up book to mark the centenary of Tukankhamun's Tomb's discovery in 1922. 100 years ago, Howard Carter and his team made an incredible find: the undisturbed tomb of an ancient Egyptian pharaoh, buried for more than 3,000 years.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Incredible Pop-up Mummy je 685 Kč

Výběr knih autora Moira Butterfield

Zobrazit všechny knihy autora Moira Butterfield
Výběr knih vydavatele Templar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Templar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.