The Reptile Room (A Series of Unfortunate Events)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Reptile Room (A Series of Unfortunate Events) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In The Reptile Room the siblings endure a car accident, a terrible smell, a deadly serpent, a long knife, a brass reading lamp, and the re-appearance of a person they’d hoped never to see again. In the tradition of great storytellers, from Dickens to Dahl, comes an exquisitely dark comedy that…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Reptile Room (A Series of Unfortunate Events) je 196 Kč

Výběr knih autora Lemony Snicket

Zobrazit všechny knihy autora Lemony Snicket
Výběr knih vydavatele Egmont UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.