Blue Lotus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blue Lotus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
The world's most famous travelling reporter is on the trail of the Blue Lotus. In India, Tintin gets drawn into a dangerous mystery revolving around a madness-inducing poison. He traces its origins to Shanghai and a nefarious web of opium traffickers. But can he outwit the crooks?

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Herge

Zobrazit všechny knihy autora Herge
Výběr knih vydavatele Egmont UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.