Toulky pojizerskou minulosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toulky pojizerskou minulosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Toulky pojizerskou minulosti - Luštinec Jan. Kniha Toulky pojizerskou minulostí předkládá místním patriotům a milovníkům české krajiny a historie putování Horním Pojizeřím od pramene Jizery po Železný Brod. Jan Luštinec, autor rukopisu, věhlasný historik a jedinečný vypravěč, zve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toulky pojizerskou minulosti je 399 Kč

Výběr knih autora Jan Luštinec

Zobrazit všechny knihy autora Jan Luštinec
Výběr knih vydavatele Green Mango

Zobrazit všechny knihy vydavatele Green Mango
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.