Tři studie k problému naladění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 138 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři studie k problému naladění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
138 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři studie k problému naladění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři studie k problému naladění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři studie k problému naladění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Tři studie k problému naladění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tři studie k problematice naladění (Befindlichkeit, Stimmung) ve filosofii Martina Heideggera. J. Novotný sleduje v první studii místo, pojetí a především založení naladění ve fundamentální ontologii. Usiluje o pochopení a vyložení toho, co je zde míněno naladěním jako takovým a jak náleží do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři studie k problému naladění je 146 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Benyovszky, Jaroslav Novotný, Marie Pětová
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.