U nás na dvorečku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 99 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

U nás na dvorečku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U nás na dvorečku koupíte na Albatros
Albatros
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

U nás na dvorečku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Veselé leporelo pro nejmenší! Leporelo pro nejmenší plné jednoduchých říkanek a veselých obrázků. Vtipné veršíky o kočičce, pejskovi, telátku nebo myšce si děti zamilují, a všechna zvířátka si tak díky nim snadno zapamatují.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy U nás na dvorečku je 108 Kč

Výběr knih vydavatele Nakladatelství Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.