Účtová osnova, České účetní standardy 2016

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 467 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Účtová osnova, České účetní standardy 2016 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace Jaroslavy Svobodové, metodičky účetnictví Ministerstva financí ČR, autorky a spoluautorky řady odborných publikací, je určena pro ekonomické, účetní a majetkové pracovníky vybraných účetních jednotek, tj. organizačních složek státu, územních samosprávných celků, příspěvkových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Účtová osnova, České účetní standardy 2016 je 467 Kč

Výběr knih autora Jaroslava Svobodová

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslava Svobodová
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.