Udělejte si z PC 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Udělejte si z PC 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Udělejte si z PC 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je určena čtenářům, kteří jsou obeznámeni ze základy číslicové techniky a programování mikrořadičů řady 8051. Jádrem knihy je popis několika elektronických přístrojů, které jsou řízeny sériovým nebo paralelním portem počítače a ovládány programy, které běží na operačních systémech:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Udělejte si z PC 2 je 317 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele BEN - technická literatura

Zobrazit všechny knihy vydavatele BEN - technická literatura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.