Uspávanka s plavčíkem a velrybou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uspávanka s plavčíkem a velrybou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
80 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poutavé dobrodružství ilustrované renomovaným autorem.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uspávanka s plavčíkem a velrybou je 85 Kč

Výběr knih autora Jan Skácel

Zobrazit všechny knihy autora Jan Skácel
Výběr knih vydavatele Sursum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sursum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.