Úsvit moderního konstitucionalismu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úsvit moderního konstitucionalismu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úsvit moderního konstitucionalismu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úsvit moderního konstitucionalismu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úsvit moderního konstitucionalismu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Není skladem

Krátký popis
Profesorka Adamová patří k nejvýznačnějším českým tvůrcům vědecké, odborné i populárně naučné literatury. Její čtivý přístup ke zpracování látky činí přitažlivým i zpracování témat, jež se možná povrchním pohledem zdají být akademická. Historie formování prvních evropských ústavních listin je v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úsvit moderního konstitucionalismu je 221 Kč

Výběr knih autora Karolina Adamová

Zobrazit všechny knihy autora Karolina Adamová
Výběr knih vydavatele Havlíček Brain Team

Zobrazit všechny knihy vydavatele Havlíček Brain Team
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.