Úvod do filosofování

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Úvod do filosofování koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úvod do filosofování koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úvod do filosofování koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Úvod do filosofování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
282 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Úvod do filosofování koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Úvod do filosofování - Hejdánek Ladislav. Úvod do filosofování napsal Ladislav Hejdánek v letech 1971–72 ve vazbě v Ruzyni jako dárek k Vánocům pro jednu ze svých dcer. Text, který jí věnoval, uvádí čtenáře do filosofování nikoli na základě dějin filosofie či přehledu filosofických…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Úvod do filosofování je 309 Kč

Výběr knih autora Ladislav Hejdánek

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Hejdánek
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.