Život a slovo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život a slovo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život a slovo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život a slovo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život a slovo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Život a slovo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Život a slovo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Není skladem

Krátký popis

Svazek obsahuje knižně dosud nezveřejněné texty Ladislava Hejdánka představující příspěvky k řadě význačných témat jeho myšlení, jako je povaha člověka, řeči, světa či pravdy. Hejdánek se v nich ukazuje jako svébytný myslitel hledající odpovědi na otázky po místě člověka ve světě, po roli…

">Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život a slovo je 361 Kč

Výběr knih autora Ladislav Hejdánek

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Hejdánek
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.