Uzdravení bez léků a bez lékařů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uzdravení bez léků a bez lékařů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Stres, deprese a úzkost patří mezi nejrozšířenější neduhy moderní civilizace. Počet lidí trpících psychickými potížemi každoročně narůstá. Věhlasný psychiatr a neurolog David Servan-Schreiber, otec tzv. „medicíny emocí“, ve své knize Uzdravení bez léků a bez lékařů dokládá, že depresi, úzkost a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uzdravení bez léků a bez lékařů je 240 Kč


Zobrazit všechny knihy autora David Servan-Schreiber, Schreiber-Servan David
Výběr knih vydavatele Rybka Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rybka Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.