V lidožroutově zahradě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 204 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V lidožroutově zahradě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
204 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V lidožroutově zahradě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V lidožroutově zahradě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V lidožroutově zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
V lidožroutově zahradě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

V lidožroutově zahradě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Adele je mladá, krásná, úspěšná. Má zajímavou práci novinářky, milujícího manžela a roztomilého synka. Přesto je vyčerpaná, zničená, nešťastná. Tajemná antihrdinka prvotiny Leily Slimani, neuroticky podvádějící manžela, kdykoli se jí naskytne příležitost, je žena s nejasnou diagnózou. Možná…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V lidožroutově zahradě je 211 Kč

Výběr knih autora Leila Slimani

Zobrazit všechny knihy autora Leila Slimani
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.