Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Těžko lze něco takového spočítat, podobalo by se to touze po nahmátnutí všehomíra. Každý z příběhů v této knize je toho novým důkazem. Zkušený autor literatury faktu v nich s využitím unikátních dokumentů a osobních svědectví barvitě vypráví o lidech, kteří byli různorodí, jak různorodé je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vavříny pro mrtvé vítěze - Jedenáct příběhů o odvaze je 162 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.