Včelaření jako hobby

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Včelaření jako hobby koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Včelaření jako hobby koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Včelaření jako hobby koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Včelaření jako hobby koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Včelaření jako hobby koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
253 Kč
Není skladem

Krátký popis
Včelaření je v módě - je to aktivní ochrana přírody a zvířat i fascinující koníček současně. Vrhněte se do dobrodružství se včelami a objevte vzrušující život tohoto sociálního hmyzu. Jenom tak můžete porozumět těmto neobyčejným bytostem a pochopit smysl zásahů včelaře. Je podivuhodné, jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Včelaření jako hobby je 248 Kč

Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.