Včerejší vydání

2CD
a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Včerejší vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
První z připravované řady zajímavých koncertních setkání Merta plus přináší sestřih dvou koncertů s houslistou Janem Hrubým. S Janem Hrubým se Merta potkává průběžně od 70. let, od prvních koncertů Čundrgruntu, přes hraní v duu až po rockovou Dobrou úrodu ze závěru 80. let. Jan Hrubý navíc…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora 2CD

Zobrazit všechny knihy autora 2CD
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.