Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 303 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
303 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Samozvaní autoritáři se na domácím poli tváří jako ochránci obyčejných lidí před vlivem globalistů, v zahraničí vystupují coby hrdé ztělesnění vlastního národa. A kamkoli přijdou, rozdmýchávají silný kult osobnosti. Jak a proč tento autoritářský styl vůdcovství vznikl? Jak pravděpodobné je, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Věk autoritářů - Jak kult vládců silné ruky ohrožuje demokracii ve světě je 329 Kč

Výběr knih autora Gideon Rachman

Zobrazit všechny knihy autora Gideon Rachman
Výběr knih vydavatele N media

Zobrazit všechny knihy vydavatele N media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.