Velká kniha lidových písniček a říkadel –

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 345 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Velká kniha lidových písniček a říkadel – koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výběr nejznámějších českých lidových písniček, říkadel, hádanek, pranostik, jazykolamů či rozpočítadel potěší nejen děti, ale i rodiče a prarodiče.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Velká kniha lidových písniček a říkadel – je 345 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.