Lidová říkadla Josef Lada

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lidová říkadla Josef Lada koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Lidová říkadla Josef Lada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Lidová říkadla Josef Lada koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
133 Kč
Není skladem

Krátký popis
Známá říkadla nejen pro nejmenší. Kočka leze dírou, pes oknem... Jedna dvě, Honza jde, nese pytel mouky... Havel, Havel, do pekla zajel... Foukej, foukej, větříčku, shoď mi jednu hruštičku... Byla jedna babka, prodávala jabka... Ivánku náš, copak děláš? Děti jdou ze školy... Řekla vrána vráně:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lidová říkadla Josef Lada je 125 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.