Vetera et nova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 193 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vetera et nova koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
193 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vetera et nova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vetera et nova koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vetera et nova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Vetera et nova - Stehlíková Eva. O vlivu, jaký má dílo naší přední znalkyně antické kultury Evy Stehlíkové na českou kulturu napříč obory a na mladší akademickou generaci, svědčí nedávno vydaný sborník Ad honorem Eva Stehlíková o téměř šesti stech stranách a několika desítkách…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vetera et nova je 199 Kč

Výběr knih autora Eva Stehlíková

Zobrazit všechny knihy autora Eva Stehlíková
Výběr knih vydavatele Torst

Zobrazit všechny knihy vydavatele Torst
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.