Vlkovi tě nedám!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 64 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vlkovi tě nedám! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
64 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vlkovi tě nedám! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
69 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Vlkovi tě nedám! - Rožnovská Lenka. Jak přesvědčit jedináčka, že mít sourozence je docela fajn? Jak přesvědčit jedináčka, že mít sourozence je docela fajn? Malá Sára bude mít brzy sestřičku! Ale vůbec se na to netěší, má pocit, že jí sestřička ukradla maminku, která kvůli ní už…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vlkovi tě nedám! je 66 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.