Vše je tak, jak má být - Naplnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 153 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vše je tak, jak má být - Naplnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
153 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše je tak, jak má být - Naplnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
168 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vše je tak, jak má být - Naplnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Paul Ferrini píše mimořádně působivě, empaticky i nekompromisně zároveň. Nabízí nám nové způsoby myšlení, jež vedou k hlubokému naplnění. V této knize nás láskyplně vede ke schopnosti prožívat lásku i hojnost a vidět smysl ve všem, co se nám přihodí. Je ve vaší moci dosáhnout jakékoliv změny,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vše je tak, jak má být - Naplnění je 170 Kč

Výběr knih autora Paul Ferrini

Zobrazit všechny knihy autora Paul Ferrini
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.