Všechno nejlepší, Karle!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Všechno nejlepší, Karle! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Všechno nejlepší, Karle! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno nejlepší, Karle! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno nejlepší, Karle! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Všechno nejlepší, Karle! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V roce 2016 Univerzita Karlova oslavila sedm set let od narození svého zakladatele, římského císaře a českého krále Karla IV. Při této příležitosti proběhla na univerzitní půdě i jinde řada akcí a slavnostních událostí, které chce tato publikace připomenout a zachovat - slovem i obrazem - pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Všechno nejlepší, Karle! je 237 Kč

Výběr knih autorů Martin Kovář , Jan Royt , Tomáš Zima

Zobrazit všechny knihy autora Martin Kovář, Jan Royt, Tomáš Zima
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.