Všude kde jsem byl, byl jsem rád

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Všude kde jsem byl, byl jsem rád aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha o cestování v cizině, ale i u nás, ozvláštněná humornými zážitky autorovými i prožitky jeho přátel. Jak sám zpěvák říká: „Cestování je nádherný koníček. Všude se dají najít nádherná, dokonce i panenská místa. Tato kniha zrovna jako CD Moje zem má také za cíl burcovat lidi, hlavě mladé,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Milan Drobný

Zobrazit všechny knihy autora Milan Drobný
Výběr knih vydavatele Česká citadela

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká citadela
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.