Knihu Všude kde jsem byl, byl jsem rád aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Krátký popis
Kniha o cestování v cizině, ale i u nás, ozvláštněná humornými
zážitky autorovými i prožitky jeho přátel. Jak sám zpěvák říká:
„Cestování je nádherný koníček. Všude se dají najít nádherná,
dokonce i panenská místa. Tato kniha zrovna jako CD Moje zem má
také za cíl burcovat lidi, hlavě mladé,…
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své
práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od
ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost
zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější
je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují
průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme,
závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový
marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující
mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou
specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší
alespoň 80 % našich prodejů.
Stále hledáte nějaké knihy on-line
a už Vás nebaví procházet všechny e-shopy?
Najděte všechny knihy, které si chcete koupit. Přidejte si je do košíku a nechte nás, abychom porovnali ceny a dostupnost e-shopů s knihami a zobrazili Vám ty nejvýhodnější nabídky!
Pak již stačí jen přejít do vybraného e-shopu a knihy si objednat...