Vykonávanie revízií elektrických zariadení po novom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 421 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vykonávanie revízií elektrických zariadení po novom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
421 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vykonávanie revízií elektrických zariadení po novom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
538 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autori v tejto knižke ukazujú, ako správne postupovať pri tvorbe písomného dokladu Správe o odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrického zariadenia, Protokolu o revízii elektrických spotrebičov a ďalších protokolov o meraní podľa novej normy STN 33 2000-6: 2018. K tomu predkladajú možné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vykonávanie revízií elektrických zariadení po novom je 479 Kč

Výběr knih autorů Ján Meravý , Tománek Juraj

Zobrazit všechny knihy autora Ján Meravý, Tománek Juraj
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.