Elektrotechnická spôsobilosť pre elektrikárov v priestoroch s nebezpečenstvom výbuchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 386 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Elektrotechnická spôsobilosť pre elektrikárov v priestoroch s nebezpečenstvom výbuchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Elektrotechnická spôsobilosť pre elektrikárov v priestoroch s nebezpečenstvom výbuchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Autori do tejto knižky vložili svoje dlhoročné skúsenosti zpohľadu najnovších predpisov anoriem zproblematiky elektrického zariadenia vpriestoroch snebezpečenstvom výbuchu. Zámerom autorov bolo zhromaždiť dostatočné množstvo aktuálnych informácií aprehľadne ich poskytnúť pracovníkom, ktorí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Elektrotechnická spôsobilosť pre elektrikárov v priestoroch s nebezpečenstvom výbuchu je 391 Kč

Výběr knih autora Ján Meravý

Zobrazit všechny knihy autora Ján Meravý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.