Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor je dlhoročný revízny technik, výrobca rozvádzačov a súdny znalec z oblasti elektro a bezpečnosti práce. V tejto knižke zhrnul svoje bohaté dlhoročné poznatky a skúsenosti z praxe. Knižka je určená hlavne pre výrobcov rozvádzačov, ale dobre poslúži pre revíznych technikov,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výroba rozvádzačov NN podľa európskych noriem a ich správne umiestnenie v priestore je 460 Kč

Výběr knih autora Ján Meravý

Zobrazit všechny knihy autora Ján Meravý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.