Praktické merania pre revíznych technikov a elektrikárov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 406 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Praktické merania pre revíznych technikov a elektrikárov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
406 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Praktické merania pre revíznych technikov a elektrikárov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Obsah: 1.Úvod 2.Užitočné informácie z legislatívy pre revíznych technikov a elektrikárov 3.Meracie prístroje na meranie elektrických a neelektrických veličín 4.Elektrotechnické meranie a výber meracieho prístroja 5.Príprava na meranie pred odchodom na miesto OPaOS 6.Meranie a skúšanie pri OPaOs…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Praktické merania pre revíznych technikov a elektrikárov je 411 Kč

Výběr knih autorů Ján Meravý , Tománek Juraj

Zobrazit všechny knihy autora Ján Meravý, Tománek Juraj
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.