Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
234 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace si klade za cíl provést komplexní rozbor legislativních, správních, institucionálních, organizačních i mocensko-politických a ideologických podmínek existence českých vysokých škol v letech tzv. normalizace (1969 až 1989). Výsledek této práce rozhodně nelze pokládat za dějiny českého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vysokoškolský vzdělávací systém v letech tzv. normalizace je 242 Kč

Výběr knih autora Pavel Urbášek

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Urbášek
Výběr knih vydavatele Univerzita Palackého

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.