Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 207 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
207 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Grada
Grada
220 Kč
Není skladem

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
V českém prostředí je Milan Rastislav Štefánik nahlížen téměř výhradně v souvislosti s jeho podílem na vzniku Československa v roce 1918. Ve skutečnosti byl ale jeho život mnohem bohatší. V biograficky pojaté monografii se Michal Kšiňan snaží postihnout všechny aspekty Štefánikovy osobnosti.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vzhůru do přírody! - 52 venkovních dobrodružství a aktivit je 218 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.