Whistleblowing - minulost, přítomnost, budoucnost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Whistleblowing - minulost, přítomnost, budoucnost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Whistleblowing - minulost, přítomnost, budoucnost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Whistleblowing - minulost, přítomnost, budoucnost koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se zabývá širšími aspekty problematiky právního zakotvení chráněného oznamování (nejen) v českém právním řádu v době, kdy se Česká republika musí spolu s ostatními unijními státy zhostit úkolu transpozice Směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/1937 ze dne 23. října 2019 o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Whistleblowing - minulost, přítomnost, budoucnost je 322 Kč

Výběr knih autorů Jan Pichrt , Jakub Morávek

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt, Jakub Morávek
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.