Wisdom from the Hidden Life of Trees

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 265 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Wisdom from the Hidden Life of Trees koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Wisdom from the Hidden Life of Trees koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
265 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A beautifully illustrated collection of insights from the international bestseller The Hidden Life of Trees. A perfect book for anyone who wants to forever remember the wisdom of the forest.This gorgeous compendium distills the essence of the beloved bestseller, The Hidden Life of Trees, and is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Wisdom from the Hidden Life of Trees je 280 Kč

Výběr knih autora Peter Wohlleben

Zobrazit všechny knihy autora Peter Wohlleben
Výběr knih vydavatele Greystone Books,Canada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Greystone Books,Canada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.