Objavujeme svet! Zahrádka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Objavujeme svet! Zahrádka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Objavujeme svet! Zahrádka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
204 Kč
Není skladem

Objavujeme svet! Zahrádka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objavujeme svet! Zahrádka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Objavujeme svet! Zahrádka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Objavovať, čo všetko možno nájsť v záhradke, je s týmto leporelom také zábavné! Kto lieta z kvetu na kvet? Kto žije pod zemou? Čím dievčatko zalieva rastliny? Čo robí chlapček na hojdačke? Stačí len vložiť prštek do správneho otvoru, zľahka posunúť alebo otočiť v smere šípky a hneď bude váš…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Objavujeme svet! Zahrádka je 231 Kč

Výběr knih autora Nathalie Choux

Zobrazit všechny knihy autora Nathalie Choux
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.