Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
290 Kč
Není skladem

Krátký popis
Marketingový výzkum je disciplína, která pomáhá poznávat trh i jeho jednotlivé části. Výsledky výzkumu pak slouží jako východisko při manažerském rozhodování, v akademické oblasti jsou zase důležitým zdrojem poznatků pro odborné studie. Metody marketingového výzkumu nachází uplatnění nejen v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu je 282 Kč

Výběr knih autora Radek Tahal

Zobrazit všechny knihy autora Radek Tahal
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Vždycky budeme mít léto
Už to jsou dva roky, co Conrad řekl Belly, ať si chodí s Jeremiahem. Stal se z nich nerozlučný pár, dokonce studují na stejné univerzitě – akorát jejich vztah není tak dokonalý, jak Belly očekávala. Když se Jeremiah dopustí toho nejhoršího, co může kluk udělat, musí se Belly rozhodnout, jestli jsou si opravdu souzeni. Má její vztah s Jeremiahem budoucnost? A opravdu už k Conradovi nic necítí? Belly se musí definitivně rozhodnout, komu patří její srdce.