Zasnežené kníhkupectvo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zasnežené kníhkupectvo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zasnežené kníhkupectvo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
530 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Carmen sa podarilo udržať starobylé kníhkupectvo v Edinburghu pri živote, ale na ňu a pána McCredieho čaká ešte nejedna výzva. Musia zabezpečiť, aby prosperovalo a dokázalo ich uživiť. Carmen by doň rada pritiahla nových zákazníkov, ale pán McCredie sa bráni akýmkoľvek inováciám. Kníhkupectvo v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zasnežené kníhkupectvo je 494 Kč

Výběr knih autora Jenny Colgan

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Colgan
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.