Zbývá nám tak málo času

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 149 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zbývá nám tak málo času koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
149 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zbývá nám tak málo času koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Rose si užívá poslední okamžiky štěstí po boku svého muže Bertranda na usedlosti manželových rodičů. Po odchodu mužů na frontu přijde porážka Francie, exodus a poté okupace. Rose se po dlouhé měsíce vystavuje velkému nebezpečí, aby ochránila svoji kamarádku Ester a jejího synka Chaima, stejně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zbývá nám tak málo času je 149 Kč

Výběr knih autorů Dominique Marny , Rok vydání : 2012

Zobrazit všechny knihy autora Dominique Marny, Rok vydání : 2012
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.