Židle pro Anhelinu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Židle pro Anhelinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Židle pro Anhelinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židle pro Anhelinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Není skladem

Židle pro Anhelinu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židle pro Anhelinu koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židle pro Anhelinu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židle pro Anhelinu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Židle pro Anhelinu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anhelina to zvládne! Dvanáctiletá Anhelina uprchla s maminkou před válkou na Ukrajině. S dalšími dětmi uprchlíků se má začlenit do běžné české třídy. Jenže zatímco ostatní děti dělají při výuce češtiny rychlé pokroky, Anhelina se učit nechce. Trápí ji, že o zbytku rodiny nemá žádné zprávy, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Židle pro Anhelinu je 248 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová, Veronika Šporclová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.