Pojďme hrát divadlo!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 90 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pojďme hrát divadlo! koupíte na Albatros
Albatros
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pojďme hrát divadlo! koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pojďme hrát divadlo! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pojďme hrát divadlo! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pojďme hrát divadlo! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pojďme hrát divadlo! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Pojďme hrát divadlo! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Chtěli byste trávit čas s dětmi kreativně a nacvičit s nimi divadelní představení? Pokud ano, ale chybí vám inspirace, sáhněte po tomto souboru pohádkových scénářů! Najdete v něm vše, co budete potřebovat: texty rozepsané do jednotlivých rolí, popisy situací a prostředí, díky kterým si budete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pojďme hrát divadlo! je 221 Kč

Výběr knih autora Ivona Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.