Žirafa, Pelly a ja

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Žirafa, Pelly a ja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Žirafa, Pelly a ja koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Počuli ste už o firme BČO – bezrebríkové čistenie okien? Čo iné by žirafa s dlhočizným krkom, pelikán s obrovským zobákom a šikovná hybká opička mohli robiť? Keď našu nezvyčajnú trojicu pozve Voj­voda z Hampshire, aby vyčistila 677 okien na jeho zámku, nečudo, že zažije tie najneuveriteľnejšie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Žirafa, Pelly a ja je 188 Kč

Výběr knih autora Roald Dahl

Zobrazit všechny knihy autora Roald Dahl
Výběr knih vydavatele Enigma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Enigma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.