Život bez úzkosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 298 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život bez úzkosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez úzkosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Život bez úzkosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez úzkosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Život bez úzkosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez úzkosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez úzkosti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vyjdete z nekonečného cyklu obav a strachu Jak vzniká úzkost? Co ji spouští a co spouští sama úzkost? Proč se točíme v začarovaných kruzích obav a strachů? Představujeme vám návod, jak se vymanit z nekonečného cyklu obav a strachu, který pohání úzkost, závislosti a návyky. Autor vám…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život bez úzkosti je 347 Kč

Výběr knih autora Judson Brewer

Zobrazit všechny knihy autora Judson Brewer
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.