Zkouška sirén

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 423 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zkouška sirén koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
423 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zkouška sirén koupíte na Albatros
Albatros
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zkouška sirén koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zkouška sirén koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zkouška sirén koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem

Zkouška sirén koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
3. svazek antologie české autorské písně Závěrečný díl antologie české autorské písně se věnuje prvním ohlasům rock’n’rollu a sleduje českou píseň ve vlnách beatu, rocku a folku až k oné hranici, za kterou se písnička v tradičním významu slova proměňuje v cosi snad schopného dát tvar životnímu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zkouška sirén je 464 Kč

Výběr knih autorů Jan Burian , Přemysl Rut

Zobrazit všechny knihy autora Jan Burian, Přemysl Rut
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.