Zlomeniny proximálního femuru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 609 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlomeniny proximálního femuru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 609 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlomeniny proximálního femuru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 489 Kč
Není skladem

Zlomeniny proximálního femuru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 558 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zlomeniny proximálního femuru jsou nekončícím evergreenem v traumatologii skeletu. Jejich léčba tvoří denní náplň pracovišť zabývajících se poraněním pohybového aparátu. Vždyť riziko jejich vzniku se ve vyspělých zemích blíží u žen k 50 % a u mužů ke 20 %. Dnes už nikdo nepochybuje o tom, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlomeniny proximálního femuru je 1 552 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Jiří Skála-Rosenbaum, Martin Krbec, Valér Džupa
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.