Ztracený svět

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ztracený svět koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Ztracený svět koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený svět koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený svět koupíte na Grada
Grada
212 Kč
Není skladem

Ztracený svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ztracený svět koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ztracený svět koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Ztracený svět koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Ztracený svět koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kreslíř Petr Kopl připravil komiksovou adaptaci známého románu sira Arthura Conana Doyla. Profesor Challenger se vydává s celou výpravou do povodí Amazonky, aby dokázal svůj dřívější objev, který vědecký svět naprosto odmítá. V džungli naši hrdinové objevují ztracený svět, kde dosud žijí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ztracený svět je 224 Kč

Výběr knih autorů Petr Kopl , Doyle Conan Sir Arthur

Zobrazit všechny knihy autora Petr Kopl, Doyle Conan Sir Arthur
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.