Emodrink z Elsinoru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Emodrink z Elsinoru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emodrink z Elsinoru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Emodrink z Elsinoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
36 Kč
Není skladem

Krátký popis
Další svazek pravidelné novinkové řady mapující současné české dramatické texty (http://www.vetrnemlyny.cz/rozrazil/sch-main.html). Josef Prokeš, autor hry, krom mnoha dalších aktivit, působí rovněž jako dramaturg a režisér studentského divadla FI MU - Hamlet (2003), Nálevna u děkana (2004),…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Emodrink z Elsinoru je 42 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.