Novéna k svätému Jozefovi

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Novéna k svätému Jozefovi koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Není skladem

Krátký popis
P. ThLic. Josef Prokeš (* 1980) vyštudoval teológiu v Prahe a Ríme. Po kňazskej vysviacke v roku 2009 pôsobil okrem iného ako spirituál Biskupského gymnázia v Českých Budějoviciach. V rokoch 2015-2017 absolvoval licenciát-ne štúdiá v odbore misiológia na rímskej Gregoriáne. Momentálne pôsobí vo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Novéna k svätému Jozefovi je 25 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.