Platím utopence, kafe a rum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Platím utopence, kafe a rum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Svérázný autorský rukopis nese stopy bohatých životních zkušeností, sympatického brňáctví, poživačného opojení slastmi života, ale i tušení čehosi metafyzického. Josef Prokeš nazírá svět se vší jeho syrovostí i veselím, je fascinován obyčejnými lidskými touhami a pocity, balancuje na hraně mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Platím utopence, kafe a rum je 189 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Indies Happy Trails

Zobrazit všechny knihy vydavatele Indies Happy Trails
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.