Svátost smíření ve světle Ducha svatého

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 47 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Svátost smíření ve světle Ducha svatého koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svátost smíření ve světle Ducha svatého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Svátost smíření ve světle Ducha svatého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
55 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Svátost smíření ve světle Ducha svatého koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
56 Kč
Není skladem

Svátost smíření ve světle Ducha svatého koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
53 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Svátost smíření ve světle Ducha svatého - Prokeš Josef. Zpověď je niterné setkání s Bohem, který mě stvořil, který je pramenem mého bytí. On dokáže léčit různá má zranění a ošetřit místa, kudy mi uniká životní síla a radost, a to i vzhledem k mé osobní historii. Svátost smíření však…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Svátost smíření ve světle Ducha svatého je 51 Kč

Výběr knih autora Josef Prokeš

Zobrazit všechny knihy autora Josef Prokeš
Výběr knih vydavatele Doron

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doron
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.