24 hodín v starovekej Číne

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 260 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 hodín v starovekej Číne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
24 hodín v starovekej Číne koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
361 Kč
Není skladem

24 hodín v starovekej Číne koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
301 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 hodín v starovekej Číne koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vydajme sa späť do roku 17 nášho letopočtu, do obdobia vlády cisára Manga, éry plnej nielen inovácií a prudkých zmien, ale aj konfliktov a protikladov. No hoci sa kultúra tejto doby od ostatných veľkolepých antických civilizácií v mnohom líšila, obyvatelia starovekej Číny stáli pred rovnakými…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 hodín v starovekej Číne je 328 Kč

Výběr knih autora Yijie Zhuang

Zobrazit všechny knihy autora Yijie Zhuang
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.