24 hodín v starovekom Egypte

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 249 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

24 hodín v starovekom Egypte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
24 hodín v starovekom Egypte koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
265 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 hodín v starovekom Egypte koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 hodín v starovekom Egypte koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

24 hodín v starovekom Egypte koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
Staroveký Egypt – to neboli len pyramídy, sfingy a zlaté sarkofágy. Priemerný Egypťan mal ťažký život a tvrdo pracoval pod spaľujúcim pohľadom boha slnka Rea. Aby sme si však vedeli dokonale predstaviť, ako Egypťania žili, renomovaný historik Donald P. Ryan rozdelil deň na 24 hodín a na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 24 hodín v starovekom Egypte je 299 Kč

Výběr knih autora Donald P. Ryan

Zobrazit všechny knihy autora Donald P. Ryan
Výběr knih vydavatele Eastone Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eastone Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.